Sitter och tänker

att jag verkligen saknar julen.. Men det är väl inte så långt kvar..? 3månader bara, skönt (:
Och jag längtar så grymt mycket till Ullared. Ska dit om 5veckor, lite mer än 1 månad alltså. Inte långt det heller. Vet ni hur jääkla mycket jag kommer handla? ojojooj, akta er ni på ullared. Jag kommer springa soom en galen get därinne.. (;

Är iallafall hemma, har vart det sen..12? har vart ute med Ubbe, städat akvariumet, bäddat rent i sängen, städat rummet, noppat ögonbrynen. Så aa, har väl hunnit med en hel del (y) Haha, vissa hårstrån man tar vid ögonbrynen gör så jäkla ont så tårarna bara sprutar. Var väl och ta i, men ni fattar? det gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0