måndag

alltså en ny vecka. hoppas den går fort, orkar inte med tidiga morgnar. Fast i sover ändå rätt länge. vet ni hur många timmar vi i genomsnitt sover? alltså vi som sover och inte går o lägger oss 6 på morgonen, men ja ni fattar? vi sover 27 år!!! Tänk vad mycket vi sover bort av våra liv, det är sjukt.

åh vilket skitväder det är. kan det aldrg vara sol nu för tiden. Blir så less. det spöregnar, blåser och är allmänt kallt, usch. Inte min dag idag. Känns som jag klagar på allt. Men idag är en sån adg amn vill dra täcket över huvudet och somna om. Det hade inte vart helt fel, eller vad säger ni?

nu åkte iallafall Tony med Tilde till dagis, sedan ska han jobba. Så man kan väl typ säga att jag är ensam hemma. Visst jag har en sovandes bror om det räknas? Han har sovmorgon till 10! Vad är det för lyx-gymnasium han börjat i!?

Aja, nu slutar jag klaga och bara hoppashoppashoppas att vädret blir finare under dagen. Har inget papaply heller så får låna Tildes med blommor, vackert xd

Har musik idag för andra gången, skoj! Vi ska spela Elektropop på gitaarr, haha älskar låten! :)

men, som sagt. Vi hörs väl senare när jag gått hem till pappsen. Det är hans vecka idag (:


saknar Julen. Och saknar morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0