jag och ubbe har blivit skogsmullar (:

det är ju supermysigt att strosa omkring i skogen och speciellt där det inte är någon stig, hihi. Ubbe tycker det är kul för det är mycket nya dofter, och nästan som en liten agilitybana därinne i skogen. Jag tycker de tär jättemysigt, funderar på att ta med en termos med varm choklad nästa gång. Skulle inte sitta helt fel faktiskt (:

Så idag då. Jag och pappa ska till farmor och göra massor med nytta. Känns så sjukt bra att hjälpa till, ni borde testa ;);) Vi ska såga bort alla buskar som hänger ivägen, klippa gräset, plocka äpplen, ja massor att göra! :) Vi åker runt 11, halv 12 tror jag och innan dess åker vi och lämnar ubbe (:

Kollade ni Idol igår? :) Jag gjorde. Tycker det är jättebra och spännande (: Jag vill att han Robin vinner han sjunger sjukt bra. Eller Olle, eller Moa. Hmm, ja många förtjänar verkligen att vinna iallafall! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0