in the ugn

kom på det just nu. öh, vad heter ugn på engelska?
haha, skitsamma. Sitter framför dator och tv nu och väntar på att mina varma mackor ska bli klara. Eller ja, jag ska bara ha en med skinka och ost och pappa ska som vanligt ha en specialare men taco-färs, tomat och massa annat grejs. Så då kommer säkert hans ta 45minuter, haha.
Klockan 8 är det väl ensam mamma söker tror jag. Det ska jag se. Tänker inte missa ett avsnitt av det programmet! Avgudar det där jäkla programmet! Att ett program kan göra en så berooende, heeelt sjukt! :)

Aja, blir ingen mer bloggning idag. Nu är det nog. Ni har fått tillräckligt era jäkla getter! :d Nerrå, är jätteglad att ni läser min blogg och bara hoppas ni fortsätter läsa den! det är bara att säga till vad ni vill att jag ska skriva om. Juste ekorren! fasen! påminn mig imorgn, eller på onsdag, eller torsdag, eller ja när ni kommer ihåg helt enkelt haha! :)


Kommentarer
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om tandblekningen:) <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)



Blogg: http://vadfanskajagheta.se
2011-09-19 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0