I got a problem..

Houston we got a problem.. or me..
Linn ska ha filmkväll imorgon. Vi ska käka gott, kolla skräckis och så ska hon öppna paket såklart. Hon fyller ju år på Lördag satt då ska vi ge grejs till henne (: Har redan handlat, men kan som sagt inte säga det här vad det är! :) Who knows if Linn is reading my blog, maybe right now..? (;
Ska ha min rosa klänning tror jag, eller så blirre den rosa tunikan. Haha allt är rosa i mitt liv. Jag Älskar rosa, om ni inte redan fattat det.. :) Kanske svårt att missa..?
Men vad ska jag ha för frisyr. Har sökt på youtube, kollat på google, försökt hittat på en egen, men inget funkar. Inget. Får väl fläta, locka, sätta upp i hästsvans, raka av det eller vad som helst? Ge jättegärna förslag om vad ni brukar ha, och vad ni tror skulle bli bra. Det får inte vara allt för svårt. Är inte en sån människa som lägger 3timmar på bara håret, nänänä, verkligen inte Jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0