Hos pappa

Skolan är slut skönt. Klockan 10 imorse kollade jag på klockan och insåg att det var 5 timmar kvar tills jag skulle få gå hem. Det är helt sjukt. Skolan tar över våra liv, man hinner knappt göra något mer. Middag sen sova. överdriver lite kanske..
Hade inte speciellt roliga lektioner idag. Hade musik, den enda som var kul! Vi repade. Som musiklärarn kallade det. Jag kallar det mer katastrof. Vissa spelade gitarr, andra piano, bas. Jag, Elin och Fanny var sångare. Vi skulle koppla in mickrofonen som inte funkat. Vi böt mick och höll på och tillslut efter mycket pip och tjut tadaaa funkade det och vi kunde äntligen sjunga ''jag vill ha en egen måne''. Så det var kul. Har börjat gilla musiken nu när vi har ny lärare ich får göra massa olika saker och inte bara sitta och lyssna eller leka. Det är faktiskt kul att lära sig något.. xd

Hah, men det var min dag iallafall. Någon av er som gjort någe speciellt?
har så grymt ont i huvudet nu, så ska käka och sen slänga mig på soffan framför tv:n. Skönt. Sa till matilda att jag skulle träna, men som den softpotatis jag är. Orkar jag icke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0