headache

har sån jekla huvuvärk. ååå så finns det inga huvudvärkstabletter, suck.
Matildurt vill att jag går på innebandyn men orkar inte, och har ingen lust. Tänkte ta med lite knäckebröd ut på promenaden med ubbe sen och öva honom lite. Busen har börjat skällt lite på större hundar, fyfyfy.
När jag kom hem från skolan tog jag med mig Tilde till biblan. Hon lånade 5 barnböcker och jag lånade en fantasy och en hundbok. Älskar hundböcker! :)
Men ska kanske ta och hjälpa Tony med maten så han blir glad. Är man snäll eller är man snäll :d?
Juste, hade musik i skolan idag. Första gngen sen vi började efter sommarlovet. Vi har ju inte haft någon lärare,men nu har vi det! Lärarn verkar jätteschysst och skön, kan det bli bättre? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0