hallåhallå (:

har lite ont om rubriker käänner jag.
Blev ingen ''kvälls-uppdatering'' igår. Mådde inte så bra, trodde jag skulle bli sjuk idag. Hade så ont i magen och mådde så illa. Skönt att sömn hjälper. Mår myycket bättre nu. Men ja, mitt liv är inte lätt. Jag har ALLTID ont i magen, fast det kan ju ändra sig från mycket eller lite värk satt..aa.
Kollade ni på Robinsson igår? Två veklingar åkte hem igen. Då gav de ett straff till sitt lag för att de drog. Tycker det är orättvist, och tjejerna som lämnade visade att dom inte brydde sig. pfft.

Idag ärre fredag, jiha. Ska ju till Linn ikväll, går till matilda och åker med henne sen...eller om det var Elin jag skulle åka med..? Minne som en guldfisk..?

Efter skolan drar jag till mamma. Går ut med Ubbe, fixar mig och sådär va. Sen är det daaaags för att blliii bonde på landet! :d (Linn bor på landet med massa kor, hästar och en hund) Tycker det är jättemysigt! :)

har hemkunskap i nästan 3timmar idag! Vi ska göra en rätt med rotfrukter och korv. Tror jag och Linn gör korvstroganoff med lite grönsaker, blää. Men slutar kvart över 1, så ska väl va nöjd i Gueess! :)

Aja, vi hörs. Ska kolla lite på ''Adam-Live'' nu.  Ni borde se det. fast på morgnarna är det repris, annars är det typ klockan 6..? men brukar se på morgnarna satt jag har något att se på (: Igår åt de torkade larver, syrsor och maskar med olika smaker: sour cream, dill, bacon and cheese och allt möjligt, haha usch. O det knaprades när de åt dom, fast vet ju inte om det var riktiga, men de fick det att se ut som de faktiskt.. Mumsigt, och ena tjejen ba mm, mina var goda...och åt upp hela påsen! HAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0