gomorron :)

Sitter och äter en rostad smörgås, gott! :)

Igår började idol på tv:n, kollade ni? Det gjorde jag (: tyckte han, hmm alexander ba... var lite väl hård faktiskt. menmen, sånt är liivet!
Igår på kvällspromenaden med ubbe gick vi förbi något hus, och bakom den bilen låg en hund lös. den hunde flög på Ubbe och försökte bita honom i ansiktet. Ubbe fick nog lite av en chock för han sa inte emot. Men mamma skrek och jag lyfte upp Ubbe fort som satan och tanten kommer ut och säger. ''nej , han har aldrig bitit någon förr, jag tror inte han skulle göra det''. Men vi såg ju det förfan?! Liksom, varför skulle vi ljuga om något sådant liksom?
Jag bara ÖNSKAR det hade varit Bernard så kunde han fått varit lite arg tillbaka, eller ja. det hade nog blivit ganska mycket arg tillbaka..Men, det hade isåfall itne varit vårat problem om HENNES hund springer fram till vår först, eller hur?

Linn och Ubbe. aj Linn, såhär gårre när man knäpper kort med MIN kamera. Dom kommer ut på bloggen, mohahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0