fullt upp!

har alldeles megafullt upp, så hinner inte med datorn ens + att den alltid är upptagen från kl 6-21. Kanske någon reser sig 5-10minuter och då får jag passa på.. (;
Ska hålla på o plugga, sköta Ubbe, hjälpa mamma med maten och jaa, massor helt enkelt. har två prov denna vecka, suck. Men känns som jag kan en hel del! Stoffe ska strax förhöra mig har han lovat. Skönt att ha syskon, eller vad säger ni? (;
Prov i So imorgon tisdag och prov i No på Torsdag. Men det kommer gå bra, hoppas jag.. x'd
Kanske tar gjuteri sen med Ubbe, fast grymt tråkigt att gå själv. Läskigt också. jag menar, vem vet vad som sitter och lurar i skogen?
Aja vi hörs sen. Hoppashoppashoppashoppashoppas jag blir av med denna jävliga förkylning snart!


Kommentarer
william

så fin hund:D



SV; du måste äta där;D är 18 år:D



Vad tycker du om mina Modellbilder som jag har tagit:D?



Blogg: http://cookieboy.blogg.se/
2011-09-05 @ 17:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0