är ni vakna? :)

för det är jag, tralala! (;
Sitter och äter en rostad macka med skinka på, det var länge sen! Oj så gott :)

Juste vad såg ni igår då på tv då? :) Det var tre bra program, så jag sappade mellan alla tre, haha kollade intre direkt på ett av dom. När det var en dålig bit på tex idol böt jag till true talent och sen till det där spelprogrammet. :)
har faktiskt inte så mycket mer att säga än att vi har en lång jobbig skoldag! :o träslöjd, so, ååååh!
Men vi hörs i eftermiddag då (:


Kommentarer
Linda

Hej!



Nu har tävlingen i bloggen avgjorts så kika in och se om du är den lyckliga vinnaren!



Missa inte att samtidigt anmäla dig till min nya tävling och ha chansen att vinna massa fina priser!



Spring och kolla!



Ha en kanon dag!



/L



Blogg: http://isbla.blogspot.com
2011-09-12 @ 11:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0