varning!

erika anropar: dålig uppdatering, upprepar dålig uppdatering! hihi, sorry. men har som vanligt inte haft ork, lust eller tid :d
hihi, men ska bli bättre, I promise  u! :)
Var iaf på tjejkväll igår hos Elin. jag, elin, linn, matilda och carro var där. Riktig skoj. Som vanligt skräckis, komedi, snacks, sova-över, massa prat, spel! riktigt mys (:
sov i husvagnen, alla utom matilda sov kvar TRÅKMÅNS! (:
Har pprecis kommit hem, mormor är här. Nu är hon i mitt rum och städar byrån. Jag behöver bara säga: Smutsigt, rent, vik, släng.. jobbigt va? :D


Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad roligt att du tävlar om en valfri vara från Uffessakerochting! Tävlingen avslutas på söndag. Hör av mig när vinnaren är presenterad! LYCKA TILL! Ha en awesome lördag! =)

Kram



Blogg: http://adaras.se
2011-10-01 @ 16:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0