Ullared - vilket äventyr

GOSH så kul det var! Bussresan tog ju såklart sin tid, men det var värt det, tro mig! :)
Vi kom ju dit vid 8 nr det öppnade och då hade de precis börjat släppa in folk så det avr skönt eftersom det gick snabbt att komma in! :) Var max 1,2 grader ute. BURR.
Och sen shoppade vi hela dagen, gick til skoaffärn, och lite sådär. Så en hel-lyckad dag alltså! :) Kom hem cirka 2 inatt, så sov fram till nu. Men kände att jag var tvungen att gå upp nu om jag inte skulle sova bort hela dagen! :))
handlade iallafall en HEL DEL :D lite julklappar börjades handla, kofta, hudprodukter, prydnadssaker, och lite allt möjligt!
Tycker faktiskt ullared hade bra priser på de mesta, men det är typ som ett stort Öob, eller ett stort Thuns så ni vet :)
Morgan min idol jobbar ju på lagret så honom såg jag inte :/ Men Ola-conny stod och sorterade bröd hehe, så mamma frågade om hon fick ta en bild med min mobil (jag var för feg) och det fick hon :D så nu är Ola-Conny min idol :D
aja, ska ut med voffsingen nu, han har saknat mig alldeles för mycket! :D



Kommentarer
linaa vikken pina

Men visa bilden då:D hihi

Kul att ni hitta så mycket!!!



Blogg: http://linaabjornemalm.blogg.se/
2011-10-17 @ 16:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0