onsdagskväll

ooj, dagarna verkligen flyger iväg. gud så snabbt det går. vad tycker ni? Jag tycker verkligen dagarna går supersnabbt, tur det. hade aldrig stått ut annars, hah. men snart är det lov så då är det bara att vila och ladda inför betyg och allt detdär. går ju i 8:an nu, stor flicka nu (:
Ikväll är det bonde söker fru MEN också ett program på 3:an som jag vill se /: måste de bra programmen vara samma tid!? Det är sanning och konsekvens på trean. ska ni se någe av det? :) Följer ju bonde söker fru så får nog bli det jag kollar på, kanske sappar över till det andra i pausen, höhö. Men nu ska jag kolla teen mom, så vi hörs imorgon., förresten, vist har jag blivit bra på att blogga mer nu? NÄSTAN regelbundet bloggar jag ju, hihi.

ååh vad jag saknar min knasboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0