något hemskt och något riktigt sött

först det hemska. såg en sjuk film idag på so:n. en kvinna stenades fast hon inte gjort något fel, kom några tårar eftersom det var helt sjukt och sorgligt.
men en annan kul grej, hihi.
Tilde: Jag och Eddy brukar pussas. (eddy är grannen, 6år)
jag: Jaha, vad spännande.
Tilde: Ja, det är supermysigt.
Jag: Är ni ihop då?
Tilde: Nej, jag ska dit nu och fråga om han vill bli ihop med mig.
Jag. Jaha, kul! Stolt jag är nu då, vad modig du är.

*Efter promenaden*
T: Han sa att vi kunde bli ihop om vi flyttade ihop, men det ska vi inte, men vi är ihop ändå.
J: Vad gulligt. Ska ni gifta er då?
T: Såklart vi ska. det måste man.

hehe, söt syrra man har!
Älskar dig plutti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0