mörkt

det är mörka morgnar och mörka kvällar. när man vaknar är det mörkt, efter 5 börjar det bli mörkt. usch, och det blir det faktiskt kyligare inbillar jag mig, tror nog det är så tihih.
har inte så mycket att blogga om, pappa kommer väl hem snart. han har handlat så hjälper till att packa upp allt grejs. han har handlat lite fredagsmys, glass, frukost, aa lite ätbara saker. faktiskt bara ätbara saker..
Sitter också och funderar på när vi ska tapetsera vardagsummet, ser ju rent ut sagt förjävligt ut. hemskt. helt superfult. det måste göras något åt. helt mitt rum med, men om jag ska vara ärlig så är vardagsummet i mer behov av det än mitt!
Oj, nu kom pappa, tjobalobaa! förresten har kollat på ett sånt där halsband på nätet, hör hundar. som sprutar något i hunden face när den skäller. vore ju toppen för ubbe. han skäller JÄMT när han vill ha uppmärksamhet, visst får han inte det för det, men så sjukt jobbigt. hundjekel. MIN hundjekel i sånna fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0