kl är 12

och jag har redan vart med matilda, vart på öppen hand, gått ut med ubben 2 gånger och tjockat i mig lite chips, tihihi. det sista var ganska onödigt, tyvärr men är det lördag så ärre! ;) Blir o köpa lite godis ikv, eller om jag får leva på cipsen. nää blää. Köper nog glass, fett gott! :)

Har vart på promenad med ubbe 2 gånger oxå, duktigt va? (: fast det där (/"¤?½!!½##!? hallsbandet öppnade sig, fast min duktiga hund stannade när jag sa stanna. Älskar honom ännu mer för det! ;)

Var ner en snabbis med matilda och tilde på öppen hand också, finns faktiskt fina grejer där. Tilde köpte nått smått o gott och en dagbok (skiiiitmallig)! och jag köpte bara ett par solbrillor (asnajs) även fast vintern snart är här, men ändå inte ofta jag hittar nått jag vill ha för 5spänn! :DD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0