inte alls

... lust att blogga mer. Tror jag bara låter den vara. Bloggar man ska man göra det rätt ofta (min personliga åsikt).
Liksom, en gång varannan dag är ingenting. Det är sämst uppdatering och så himla supertråkigt för de som läser. Jag vet själv hur det är.
Men det är rätt så mycket med skolan nu och sådär. Ma-prov, fantasy, engelskagrejs, so-sak och massa. Ja, det blir bara tuffare och tuffare i skolan /:
Och i år är det ju betyg också, vet ni hur mycket jag längtar? Tycker det ska bli skitkul faktiskt. Inte många som ser fram emot det, haha. Men sån är jag, lite speciell! ;)
Ubbe ligger här och sover på min mage, sötnos dedär. Min lilla bäbis helt klart. Tror jag skämmer bort honom lite för mycket men det går inte att undvika. Han är ju som min bäbis, blir helt crazyy om jag inte får vara med honom. Tycker det är jobbigt att lämna honom när jag ska till skolan .. Bäbisubbe, är helt fäst vid honom..

 

Kommentarer
Anonym

http://swaxu.bloggplatsen.se



in och läs min blogg, du lär inte ångra dig! :D uppdaterar flera gånger om dagen för att hålla läsarna uppdaterade, har en massa tävlingar där ni får ta del av mina 500 läsare, osv.

kanske följa varandra via bloglovin?



2011-10-03 @ 21:57:19
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

-Vinnaren i tävlingen med Uffessakerochting är nu presenterad på bloggen! ;D

Passa gärna på att vara med i min nya tävling:

http://adaras.se/2011/october/vinn-fargade-linser-fran-lensstore.html#comment



Kram! <3



Blogg: http://adaras.se
2011-10-03 @ 22:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0