hmm

trodde jag var uppvilad efter ullared igår, men inte då. var helt slut fortfarande. somnade tidigt igår och vaknade 10 idag, så TROR jag har nya krafter nu ;)

Sorry för sämst uppdatering, men har inte orkat. hehe, typical me ..
har hänt massa grejs inom familjen ang. flytt, och bråk och massor. usch, hatar det.

ska strax ut med tilde, mamma och hunden och gå till nån lekpark och underhålla tilde lite. hon blir så jäävla grinig när hon inte får komma ut, typical HER!
Vi höreees my friendseeee! :d


Kommentarer
已知 Mohammedi Al-debis™

Nu är Tävlingen avslutad, förlåt för det dröjde så länge, jag hade fullt upp , mkt läxor och prov.

Men nu så är vinnaren uppe i min blogg, den som vann REB'L FLEUR BY RIHANNA 100ML.

DIREKTLÄNK: http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/october/vinnare-vinnaren-som-vann-rebl-fleur-100ml.html#comment



Det var jätte roligt att du var med och tävlade, glöm inte att vara med på nya tävlingar som kommer

på g. Följ gärna min blogg via bloglovin, så blir jag glad, och så kommer du inte missa några tävlingar eller något annat kul!

Ha en bra dag!



Blogg: http://mohammedialdebis.blogg.se/
2011-10-16 @ 13:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0