Dag 1

Som vegetarian. nu ska jag LYCKAS. Jag ska övertala mamma att bli vegetrian, säger hon nej strejkar jag att äta bara, hehehe. ser ni, jag har en plan B (;
för jag lovar er att jag kommer klara mig utan kött, det är inget snack om saken. har superläne velat bli vegetarian, men aldrig fått, men nu jäklar sörrni! ;) Nu är det inget mer kött för mig! Meeeen måste man äta linser då? Hmm, har hört att det är näring i dom som vegetarianer behöver, men tycker verkligen inte om dom så det skiter jag i! :)Idag ska vi käka taccos, men för mig blirre bara grönsaker, hihihi. Ska jag leva på det nu alltså? fatta nyttig man blir? det borde ju vara bra för träningen oxå? :d Fan vad bra det här kommer bli, hörs senare om jag lyckas bli vegetarian utan att mamma dödar mig lite hihi :))


Kommentarer
Matilda

...Man kan äta nyttigt med kött också, tänk vad Raja har snackat på HK'n om att man måste allt på kostcirkeln för att få i sig alla vitaminer och mineraler som kroppen behöver! Jusdet, jag lyssnar faktiskt! HAHAAHAHAH xD



Närrå men skojsigt att du kanske blir vegitarian...eller varre heter xP



Blogg: http://blueanemone.blogg.se/
2011-10-24 @ 07:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0