välbehövd promenad

tog en riktigt välbehövd och härlig promenad med matilda och figge och såklart min galning. oj så halt, men gud så skön promenad. hehe alltid så mycket att prata om. det var inte så kallt, för hade vinterjacka + dubbla byxor + mössa + vantar och såklart hade min lilla vovve reflexväst. han är duktigare än jag. vet inte hur det kommer säg att jag inte har reflexväst. Det är MINST lika viktigt att jag har det som min hund så det ska jag faktiskt börja tänka på och vara nogrannare med. SKÄRPNING Erika!
Har inte så mycket att blogga om, ni får ge förslag! vad vill ni att jag skriver om? Många som kommenterar att dom vill ha länkbyte, men njaaa. är inte så mycket för sånt, haha sorry my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0