tips

jag vill ha era tips nu, vad som helst och hur mycket som helst. det är två olika saker jag vill ha tips på. Först, vad kan jag göra för något annorlunda och kul på mina naglar? har testat marple och tidning, men det var inte ens snyggt. hehe kanske gjorde fel, men whatever. Har ni något bra tips, eller någon snygg färg ni vet? REKOMMENDERAREKOMMENDERAREKOMMENDERA är ni snälla =)
o så vill jag ha tips på hundbloggar ni vet om, som jag kan läsa, hehe ni vet säkert att jag är crazyyyy i hundar, så vore kul att följa lite hundbloggar där man lär sig lite nytt =)

Kommentarer
NellieB

Graffitti nagelack?



Sv. Tack för din fina kommentar. Kram



Blogg: http://Nellieberntsson.se
2011-11-16 @ 18:51:00
linaa vikken pina

min min min massa hundar;) Kolla bland mina länkar så finner du några vovvebloggar:D



Blogg: http://linaabjornemalm.blogg.se/
2011-11-19 @ 06:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0