no big deal.

alla har skrivt överallt att det är 11/11-11, who care? det är väl ingen big deal. fast det var ju liiite skoj när klockan var elva minuter över elva, haha 11/11-11 11:11, lite komiskt kanske, men bara lite :)
har vart på ullis, köpt en liten grek till matilda som har halloweenfest ikväll, skoj! och så köpte jag två skyltar som man sätter på dörren. Det stod "varning för hunden" på den ena och på den andra ''varning för lat katt'', haha, kul va?
Har inte gjort så mycket idag. Vi jobbade med kärleks/sex-boken hela dagen. blä, vad länge., man tröttnar om man håller på en hel dag och vi har hållt på med det HELA veckan.
kan det inte vara sommarlov snart!? Skulle inte vara helt fel, förresten. ser ju att folk läser min blogg, men varför kommenterar ni inte? visst, jag är oxå dålig på kommentera era bloggar, men kommentera mina inlägg så kommenterar jag såklart era! :)
aja, ska ta och fixa mig nu. har precis duschat, hah så man inte stinker på "kalaset" ;) Sedan vid 4, alltså om 1 timme och en kvart kommer linn. vi ska gå tillsammans och jag ska hjälpa henne att färga håret, fast alltså med sprayfärg. SVART. Hehe, undra om vi lyckas? kan man misslyckas? - Jag kan.


Kommentarer
Rebecka

Hoppas du får en trevlig dag!



Blogg: http://simgrisarna.blogg.se/
2011-11-12 @ 08:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0