mycket som händer

mycket med skolan, två stora arbeten blää, orkar inte. Ge inte upp Erika. Känns meningslöst, har inte bestämt vad jag ska bli, känns kaos. vill ha ett mål. något att sikta emot, ska jag bli hundförare, gaash, hjälp mig. Något med djur. heeelp me please gooood. nej men skriv förslag, bara kul om ni kommer på något.
ska till doktorn, why? dont tell ya guys. ska till doktorn igen, why? again, i dont tell ya guys. it's secret, och ni har inte med det att göra. kanske berättar lite om det sen, om någon ens är intresserad?
klockan 8 är det ensam mamma söker, jippi. aj huvudvärk, gonatt


Kommentarer
Fröken M

Kul att du hittat in till mig och vill vara med och tävla !! Lycka till :)



Blogg: http://frokenmela.se
2011-11-14 @ 20:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0