Kvällsinlägg (:

hade inget modem på dagen här, så får bli en kort kvällsuppdatering innan jag möter john blund. just nu ligger boffeman på mina fötter, aj. 60kg är inte att leka med och med hans beniga tassar, AUCH.
åker ju hem till kära alunda imorfon och till min efterlängtade mamma och vovven såklart, fast kommer sakna det här med..
men nu, vad har jag gjort idag då?
jo, jag kan köra rockard helt själv, lagom stolt :d köre själv idag runt travbanan och sådär nerför skogen och så med en häst och sedan 2 stycken andra travare tillsammans med carola, skoj! Sedan var i iväg till hööks där carola skulle köpa lite nya grimmor till sina hästar.
inte så mycket mer, vi kökade en asgod gryta, mums fillibabba verkligen och nu ligger jag här i den lilla stugan med hunden och tänker sitta vid datorn ett tag innan jag somnar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0