kallt och eländigt

usch vilka morgnar det är nudå. märks att snön är på väg. Fast detta år är väl snön sen? eller var det snön förra året som var tidig? hehe, nej tror snön i år är sen, det är ju ändå i mitten av november..
det är skitkallt ute och frost. det är de varje morgon och jag vill bara ha en bil att åka i till skolan. jag är en väldigt frusen person och fryser JÄMT. Mina fötter och händer är alltid kalla. Men när jag går till skolan känns det som jag sakta blir en istapp. mina lår fryser och gör ont. hatar den smärtan.
pappa sa att han fick åka 60 km/h till jobbet för det är jättehalt ..... och nu ringde mamma och sa att jag skulle klä mig varmt för det var riktigt kallt ute. fast mina långfillionger är ju inte här ;( Dom är hos mamma, så får räkna med att frysa ihjäl idag, bläää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0