jaa, äntligen!

ja äntligen fredag! Har bara tre lektioner i skolan: Eget, matte och Hemkunskap! Så dagen kommer nog gå rätt fort, slutar runt 1 så det blir ju toppen! (y)
hmm, ni anar inte hur J*VLA ont i nacken jag har. tror inte det beror på att jag sovit konsigt, snarare från igår på idrotten. jag gjorde minst 543 bakåtkullerbyttor, och dom var väl inte helt perfekta utan stod lite halft på nacken mitt i kullerbyttan, haha så nu får jag lida för det.. inte så mycket mer att skriva. Mamma vecka börjar idag, eller ja egentligen på måndag, men kör ju helger där med nu, så det ska nog bli bra (:
Have a good day my friends! =)

minns detta som igår.. vi åkte hem från mumindalen, därav tröjan hehe! =) IGNORERA MITT DROGADE ÖGA I KANTEN!


Kommentarer
Matilda

SV: Jarrå det kan jag, bara inte för sent. Alltså det ser ju så fint ut på morgornarna :'>

Vill du göra det typ 10 eller någonting?

Det skulle vara jättekul. Om du inte är för trött och typ tänkte sova till 11-12 ;)



Blogg: http://blueanemone.blogg.se/
2011-11-18 @ 14:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0