ingenting nytt

inget nytt har hänt, bara den gamla vanliga måndagen. kom äntligen in på skolsaken där man kan läsa sina omdömen, jippikayej. var rätt bra, inte superbra, men bra. Okej var dom väl, ska jobbajobbajobba. det är ju ändå betygen i 9:an som räknas och tro mog, dom ska fanimig ligga på topp, det är en sak som är säker! hehe, nää. vill ha mål, men inte FÖR höga.. blir bara besviken då.
nu har jag grymt ont i huvudet, ska inte göra mycket. tog nyss en promenad med hunden, burr. lite småruggigt, duggar lite ute också, vilket gör att de blir ännu ruggigare, blää inte min dag idag. KLAGKLAGKLAG.
torsdag, då ni.. ska jag in till sjukan, spännande? undrar ni vad jag ska göra? då får ni undra ett tag till, för tänker inte berätta ÄN! LurERIKA? ;) Juste, pappa fyller också år då, hjäääälp. vad ska jag köpa? ge förslag, allt är bra jag lovar! :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0