I try, I try

jag försöker hålla igång bloggen, hålla den aktiv, men inte så lätt. jag kallar det inte direkt aktiv om jag skriver ''hej idag har vi spelat fotboll'' varje dag.. nää det är inte min grej, jag gillar att skriva massa olika, variation kallas det, höhö.
skoldagen var inte speciell alls, som vanligt. tråkig, lång och jobbig. nejdå, men något positivt fanns det väl .. kanske att jag kom lite längre i kärleksboken speciellt med engelskan, känns härligt.
nu tänkte jag inte göra så mycket mer, tror jag ska vara me di lite bloggtävlingar, vet inte varför jag fortfarande är med när jag ändå inte vinner något, men what ever. min tur kommer väl också .. nån gång .. 2016 .. nej förresten då har jorden redan gått under .. fan då är jag död .. jag antar min tur inte kommer komma .. suck, ingen idé att vara med då .. kollar tv, hejdå.
klockan 8 .. tvprogram ..? förslag? hmm, kär och galen börjar väl ikväll? vad är det? har sett det på reklam miljoner gången, men kommer inte ihåg. JO nu kom jag på. Vill du gifta dig med mig?


jag låtsas inte vara någon jag inte är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0