glass..?

skulle sitta bra jäkla fint med lite glass, eller vad säger ni? (;
Skulle vara gryyymt gott, hah fet jag är. måste sluta med sånt skräp seriöst. men jag erkänner, jag är sockerberoende och då är det jäkligt svårt, skit oxå.
Sitter och kollar på Teen Mom 2 med ubbe på fossingarna, mysigt. älskar a tt han gosar så mycket. tännk om man hade en jätteskygg hund, som sökte sig IFRÅN folk. Fast då skulle det vara lite utmaning, och utmaningar är väl alltid kul? haha, eller alltid och alltid..
Klockan 8 på trean är det Ensam Mamma Söker, jippikayejj! :d
Ska fortsätta kolla tv nu, hoppas jag inte tråkade ut er för mycket. kolla in här imorgon med, alltid nya ''spännande'' inlägg, hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0