dag 2 Karlstad

så vad händer nudå, dag 2 i Karlstad? Jo, jag tänkte vara duktig och hjälpa till och stapla lite torv och ev. mocka någon box. skulle nog bli uppskattat. som ni säkert fattat är jag alltså på en hästgård i Karlstad, hehe. FAR FAR AWAY FROM HOME! När jag tänker på det, längtar jag faktiskt lite hem till mamma och min älskade hund. Visst bor det en stor vovve här med men det är liksom inte samma sak. Ubbe är liten. Hickoru är stor. Ubbe har mjuk päls, Hickoru har sträv päls. Hickoru puttar ner mig ur sängen, Jag puttar ner Ubbe ur sängen. Liksom, det är så mycket skillnad. Fast Hickoru är bra mysig han med. Tog med mig min kamera såklart hit, så lägger upp bilder när jag är hemma I think.
Juste, jag ska ju få lära mig köra Rockard också. Ska bli SKÖJ. Det är askul när det går undan! Fast det beror ju också på vilken häst man har. Vissa är latare medans andra springer lite snabbare (: Det är ju alltså travhästar de mesta på denna gård.
Men nu vet ni lite om detta. Kommentera gärna - OCH FRÅGA SÅKLART! Bara kul att svara på frågor.
hehe, juste måste bara berätta. Jag sover ju i gäststugan med hunden och fred. Och igårkväll vid 12 började Hickoru småskälla, va faaan låt mig sova busvovve. hehe, och han slutade inte, så jag blev seriöst rädd och trodde det var någon härinne. Så jag tog hunden i halsbandet och gick utanför och där stod nog 5 stora biffiga älgar och käkade. Suck. Men vi gick in igen och sov som små grisar (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0