Min dag

Har varit hos Linn enda sedan imorse, cyklade dit vid halv 11 någon gång, kom väl fram öhh 11?
Iaf, vi började bygga upp ett litet minihinder, tog in hästarna och ryktade dom. Tog ovanligt lång tid att fixa dem, men det är väl bra det med.
Vi ledde ut dem till aa dit vi skulle rida dem, vi hoppade upp och det började jättebra. Skritten och traven gick kanon, och även några galoppsteg. Men efeter en stund blev Erga hyper och taggad till 100, haha jo det är ju kul, men kanske inte när hon absolut inte lyssnar.
Linns häst Andy var raka motsatsen, han var slö, lat och seg som en snigel fan. Haha, Erga kunde fått lite av Andys seghet och Andy Ergas pigghet.
iallafall vi red klart, tog in dom, fixade dom o släppte ut dem.
Efter de gick vi in o packade ner lite grejs till pickniken vi skulle ha. Vi satte oss på en gräsplätt och käkade och solade. Vi drog hem igen, och typ sov lite (a)
sen mobbade vi korna och de slickade på min hand med sin snuskiga tunga, bläää :(
Senare kom pappa o nu är jag hemma. Sitter i soffan o kollar tv o halvsover. Och tycker synd om mig själv för min jääävla huvudvärk, dö för fan! :'(
slänger in en gammal bild på öhh ja , halva mitt ansikte yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0