Min åsikt

Min personliga åsikt säger såhär:

Det är jättesynd om dem i Norge, och det är fan fruktansvärt för det som hänt. Klart jag sörjer för offrerna och alla skadade, jag menar många omkom och det är verkligen hemskt. Grannlandet liksom, hur läskigt är det inte egentligen?
Men jag tycker även att vi sörjer kanske liiite för mycket. Jag menar inte direkt att jag är emot det, för klart vi får sörja liksom, men tycker att människor som dör här i Sverige, dom sörjer vi inte alls lika mycket för och vi skriver inte massa om det på facebook och skapar grupper typ ''åhh det är så synd om svenskarna, lalalala'' nej, inget sådant gör vi, och vad beror det egentligen på?

Ni behöver inte hålla på o protestera, för de här är min personliga åsikt :)

kissekatten som bäbis

Kommentarer
Rebecka

tack C:



Blogg: http://simgrisarna.blogg.se/
2011-07-24 @ 21:18:57
Rebecka

jag är med o sörjer för dem för det var så jäkla bedrövligt rent utsagt att 1 männsika kan mörda 92 personer (inte färdigräknat ännu) !

att man bara kan gå runt skjuta andra var 10s och ljubla efter varje han mördar det är ju för sjutton sjukt :´(



Blogg: http://simgrisarna.blogg.se/
2011-07-24 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0