lunchtime! ;)

Har precis fått i mig lite lunch, stekt potatis o köttbullar.
Sover hos mamma inatt igen, de är inte bar mellan mig o pappsen än /: Men det löser sig nog. Iallafall, kollad epå plastikturisterna där en 9årig kille hade opererat sina öron, och så när dom tog bort bandaget från öronen, och han skulle få se dom första gången sedan dess, bröjade han grina och sa att det såg jättedåligt ut. Han ba ''jag ångrar att jag gjorde operationen''! :'( Fatta ledsen man måste vara, stackars pojke. Men dom var ju svullna och blåa, satt hoppas verklige han blev nöjd sen, för hade jag varit i den situationen hade jag blivit skitledsen jag med, verkligen! :(
Ska nog ta o ringa Matilda snart igen, hon svarade inte, tror hon skulle cykla till rastsjln, men hon borde vara hemma snart, så provar igen! =)
favoritbild i repris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0