Ha hundarna kopplade!

Skulle gå till Matilda med Ubbe för att busa med Figge.
På vägen dit var det en stor brun pudel som bodde på rosa området, som var lös. haan tassade försiktigt fram till Ubbe, men jag är lite avvaktande så tog Ubbe åt sidan. Men just då, hoppade den bruna jäveln på Ubbe och försökte bita honom. Ubbe blev självklart jäätterädd och skällde tillbaka, men den bruna skällde typ inte, han lät som en jävla galning. Ägaren ropade på sin hund och jag lyfte upp Ubbe och grät, blev så jäävla rädd. Vände och gick därifrån. Jag ringde mamma som kom. Vi pratade med ägaren och han skulle bara hämta en kratta tydligen, men vaffan koppla hunden först? Jävla idiot. aja, han bad iallafall om ursäkt och sån tur var är det ingenting som syns på Ubbe att han är skadad, puh.
Usch, ja har aldrig varit hundrädd och kommer aldrig bli. Men klart jag är skrajsen för just den hunden. tar hellre omvägar än att gå där mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0