Brist på liv

10 sanningar om mig själv;

1. Jag lyssnar mest på musik när jag är deppig.
2. Jag älskar Ubbe lika mycket som min familj.
3. Jag gråter cirka 5ggr/vecka.
4. Jag älskar att driva med folk.
5. Jag tror inte på gud, men tror på nått annat som jag inte vet än.
6. När jag är kär gör jag bara bort mig och skämmer ut mig.
7. Jag blir jättelätt generad när jag pratar, men det är liksom jag.
8. Jag sätter höga krav på mig själv, och blir pist of om jag inte klarar det.
9. Jag är egentligen en softpotatis, men låtsas vara sportig.
10. Jag vill bli vegetarian, men får inte för mina föräldrar.
(11.) Jag är nördig men det är jag.



Vissa kallar mig nördig/töntig, men det är sån jag är född till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0