Bara vill..

..Blogga!
Så bara bloggar om något.
Vädret är jättetråkigt, och man kunde ju ha hoppats på sol, eller iallafall inte regn. Tyckte jag hörde lite åska oxå, men kan ju hoppas att den inte kommer hitåt.
Har tagit promenad med vovvarna också, som tur var innan regnet. Har hört att regnar det när man ska gå ut med dom, vill dom inte ens gå. Hihi vilka busar.
Mamma skulle till stan imorgon, och tänkte ju följa med, men kom på att jag hade sommarjobbet som jag inte tänker struna i, det vore förjävligt. Men hade ju vart kul att komma iväg lite också.
Dessutom fyller farmor åår imorgon, satt åker väl iallafall förbi med ett paket, ska ta pengar av pappa så jag kan köpa ett kort också.
Har käkat middag med. Åt en toast bara, det är fett drygt att laga mat varje dag ;o Haha så ibland fååår man faktiskt fuska.
Sitter nu här med ett täcke på fötterna och funderar på om jag ska ta en dusch eller inte, och så kollar jag på jotex (en hemsida) för att försöka pappa köpa en fin grej, lägger in bild om det går. Tänkte att den skulle passa i vardagsrummet, eftersom det är ganska så tomt där. Men nu ska jag nog ta en dusch iallafall, vi hörs! :)

De är som små lampor på bladen! Snygg eller vad tycker ni? (:


Kommentarer
John Bankefors

Glömde att skriva att du måste även länka till mig blogg i ett inlägg för att vara med i min tävling..



Blogg: http://johnbs.blogg.se/
2011-07-26 @ 19:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0