åh vilken härlig daaaaaa

Klev upp halv 10, och började städa. Städa, städa, städa.
har tagit en smörgåspaus, det behövs när man städar så mke ;) o så kom matilda o vi skulle hjälpa några tjejer med sin header, men hade inte d programmet så åker hem till henne senare och fixar det!
Väntar på att golvet ska torka där ute i rummet som jag skurat. Pappa sa åt mig att städa det ifall Linns familj vill sova kvar. Därute har vi bäddsoffa o madrasser.
Ska käka en till macka nu, sen får jag ta itu därute med mattor och allt, ha det gött!

Kommentarer
Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg för att få chans att ta del utav mina 800-1000 läsare! :)



Kram

http://idas.myshowroom.se



2011-07-29 @ 15:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0