Tisdag

är deppig idag. mamma är sur på mig och då känns världen upp och ner. vill ge upp, men får inte. måste kämpa, men orkar inte. tror inte hon förstår hur svårt det är egentligen. Men jag vet. För jag går igenom det just nu, det är en tuff period, tro mig. Ni vill inte vara med om detta, jag lovar er.
Vet inte vart jag ska ta vägen, vad ska jag göra. Jag FÅR inte ge upp. Jag vill inte ge upp. Jag ska klara det här, det vet jag att jag kommer. Har fått en kontaktperson, det är skönt att veta att jag kan prata med henne. för det är inte riktigt samma sak som att prata med sin mamma. ibland är det lättare at prata med någon annan faktiskt. vet inte om jag är ensam om att känna så, men that's how it is.
Tisdag, ska inte göra något alls. deppa, deppa och jag vet! Deppa ..
ubbsen, har jag förbud med. får inte gå ut med honom för mamma nu för hon är skitsur, blää. ska passa på och kela mycket med honom och borsta honom lite fin! =) Kanske smyger ut med honom iallafall, hehe sån är jag.. klarar mig inte utan mina promenader. får jag inte gå med han, går jag själv. (och smyger med han såklart) (';
Aja, vi hörs. bli inte själv ledsna av allt deppiga snack här, kanske blir lite gladare sen, eller vad tror ni? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0