sorry

för dålig uppdatering! eller ja, missade ju bara imorse, men ändå. hoppas ni förlåter mig.. (; får väl gottgöra er på något sätt..?
kom precis in från en mysig promenad med Kim och Ubbe fram och tillbaka till Matilda. Vi träffades med hundarna och släppte dom lösa och oj så dom lekte. gammelhunden sprang som aldrig förr. Har faktiskt bara sett honom så pigg några få gånger, så det var kul att se att han också kan vara pigg och glad! tror han blir det när han får träffa andra busiga hundar som vill busa, ja som Figge! (:
När jag kom hem åt jag en macka med något gott på, och drack julmust (TILL FRUKOST!!!). Nää, det var inte så bra, men får väl träna bort det (a)
Ska inte göra så mycket idag, ligga på soffan och kela med hundarna, gosigosi!


Kommentarer
Madde - Julkalender

Kul att du är med och tävlar i min julkalender.

Lycka till. :)



Kramar Madde.



Blogg: http://vhdbrud.blogg.se/
2011-12-11 @ 16:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0