Onsdag

That was fun, haha! det är lov, man slappar, tänker icke på skolan och glömmer vilken dag det är .. var tungen att fråga mamma, hade inte en blekaste vad det var för dag idag. minne som en guldfisk eller vad är det man säger? (;
Var i stan igår. Köpte en tröja, örhängen, myspys tofflor bland annat. Det är ju mellandagsrea nu, men är faktiskt inte så impad. Visst är det bra priser. Mellan 10-70% rea! GRYMT. Men kläderna kanske ska vara snygga också? ;) Köper ju inte ett par jeans för 100 spänn bara för att liksom. Kul om man känner sig snygg också! :)
Men blev lite smått iallfall. Hade ju bara nån timme på mig, eftersom vi skulle iväg till sjukan halv 12, så blev lite stressigt faktiskt men hann kolla igenom de flesta affärer! Ingen tid ska gå till spillo här inte! ;)
På sjukan käkad jag lunch med Pia som hon heter. Hon som "hjälper" mig eller vad man säger. (: Ska dit den 3:e Januari igen, less på sjukan. speciell känsla faktiskt. fast nödvändigt, så har inte så mycket till val. Vill ju bli frisk, vill ju ha hjälp. Vägde mig då också, inga framsteg. Andra hållet, wää. vart kommer detta sluta? Det ska fan i mig ta slut, skit. ni anar inte hur jobbigt det är, men ska inte sitta här och tycka synd om mig själv heller. Men det är så konstigt med denna sjukdom, att man inte känner sig sjuk fast man är allvarligt sjuk. Det är liksom farligt, men svårt att ta in det. Har aldrig tänkt på det, och ändå har jag haft det ett bra tag. Nu framöver kommer denna bloggen handla om min ätstörning bland annat. Så är ni inte intresserade tvingar jag inte er att läsa.
ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0