någe fel

igårkväll vid 10 började jag helt plötsligt blöda näsblod, inte lite heller. så jag tog en handduk och tröck emot näsan och sprang ner till mamma som fick leka doktor, haha vet inte varför hag sprang ner till henne. kan ju vara för att jag inte tål blod, usch hatar blod. mår illa och känner mig r när jag ser blod, hah skulle aldrig kunnat bli doktorn. svimmar under en operation, haha gud vad sjukt om det verkliger var så.
iallafall så sa mamma at det kunde bero på näringsbrist, kan det verkligen det?
såg ni julkalendern imorse? jag såg den inte, har inte sett ett ''enda'' avsnitt.. ö det börjdae igår jag vet, men har inte sett något avsnitt =) Kollar ni på den? hehe, vet inte ens vilken tid den är? klockan 7 tror jag, men kanske är helt ute och cyklar..
fredag = IDOL. har ni någon favorit? vem hejar ni på? (: Jag tycker Moa eller Robin ska vinna, båda två är hur grymma som helst. helt otroligt, dom kommer gååå låååångt i sångkarriären eller vad man säger :d
nu stretchar ubbe som en galen tupp i min säng, och för er som inte vet vad det betyder så är det att han är kissnödig. visst är han duktig som visar det? =)


Kommentarer
emmi

Kul att du deltagit i min julkalender! En vinnare kommer länkas och kontaktas inom kort.

Lucka nr 2 kommer är nu uppe, titta in och se vad du kan vinna! Delta gärna.

Lycka till! Kram, fashiontwisted.com



Blogg: http://fashiontwisted.com
2011-12-02 @ 11:36:41
En blogg om Kevin

Åh vilken söt vovve!



Blogg: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
2011-12-03 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0