My bad!

Förlåt för dållig uppdatering, men har varit mycket nu. läkarbesök, förkylning.. ja massa som kommer före bloggen tyvärr. ska till dokton idag med, men inte förrän på eftermiddagen. får se hur det går,h oppas på framsteg nu. Har inte vart i skolan på 3 veckor, och jag är lite av en pluggis. förstår ni hur konstigt det känns? :o
har inte så mycket att säga, mamma kommer väl hem snart efter att ha lämnat tilde på dagis så då blir det lite frukost. är inte direkt hungrig, men MÅSTE kämpa nu. it's a tough situation. många säger alltid '' jag vet hur det känns och jag förstår dig '' men nää, folk gör inte det. inte folk om inte själva har varit i min situation. det är inte lätt att ha en ätstörning. magsäcken är pyttepytteliten och krymper i stort sett hela tiden eftersom man knappt stoppar i sig något. Men jag ska, jag SKA sätta stopp för denna idiotiska sjukdom och bli av med den, Blir frisk. Jag ska bli frisk helt enkelt. Detta är sååå inte min stil att bara vara hemma, ingen skola, utan bara äta och sova hela dagarna. nää, jag VILL gå i skolan, träffa kompisar och faktiskt jobba. Nu kommer mamma, så vi hör.s. har dukat fram frukost, gulligt va? :) Hope she like it!


Kommentarer
ENDENISE - tävlingar igång ♥

sv: Kul att du är med och tävlar :) Lycka till!



Blogg: http://endenise.se
2011-12-15 @ 11:09:07
Åsa

Jag har nu dragit en vinnare i en tävling som du har deltagit i. Kika in och se om det var du som vann, och passa samtidigt på att ta del av ett fantastiskt erbjudande från Steal My Style! Endast för mina läsare.



Blogg: http://asahoffman.blogg.se/
2011-12-15 @ 11:09:58
Elina

Ett tips är att kolla på kategorin julklappsvinnare innan tiden tar slut :-)



Blogg: http://volanen.blogg.se/
2011-12-15 @ 11:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0