lördag

lördag idag, hehe jag är uppe tidigt. har badat och gjort mig lite fräsch. Älskar känslan! :)
Ska ta och klä på mig för en långpromenad med ubbe i det fina vädret. lika bra att passa på när solen är framme! (:
Juste vann en tävlings på en tjej blogg om massa energidrickor och energibars! Tänkte ge dem till brorsan schysst som man är! Skriver här sen hur reaktionen blev, haha. de borde väl komma onsdag, torsdag någon gång. LÄÄÄNGTAR! =))
Tilde är superglad, haha. hon tappade en tand igår på innebandyn men hittade inte teanden. Så mamma skrev ett brev till tandfen och viips lång det en peng i en mugg! Så tandfen fick brevet iallafall, gulligt! Undra hur ledsen hon blir när hon får reda på att tomten och tandfen inte finns på riktigt.. Jag kommer ihåg att jag blev sjukt ledsen när tomten inte fanns, det var för nån månad sen mamma berättade. HAHAH nejdå, så illa är det inte!
Ha en bra dag! :)


Kommentarer
emmi

En ny lucka är öppnad och gårdagens vinnare har fått sin länk, var det du?

Delta i den nya tävlingen här: http://fashiontwisted.com/2011/december/lucka-3-snyggunderse.html#comment

Kramar!



Blogg: http://fashiontwisted.com
2011-12-03 @ 09:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0