lite bättre

är på lite bättre humör faktiskt. har ätit lite risotto och så åt jag en pepparkaksrulle? heter det så..? jag vet inte, men det var som en dammsugare fast av pepparkaka, god. fast konstigt nog smakade det lite peppar, den var nåågot stark faktiskt. kunde ju vart liite godare, haha föredrar iallafall originalat, punschrullarna!
Fick hem de där jag vunnit häromdagen. 24 energidrycker + 20 bars (chokladbitar) och gav allt till min älskade bror som tränar så mycket. han behöver det så mycket mer än jag haha, dessutom är det bara onyttigt skräp! Det blev iallafall en tidig julklapp till honom och tror han uppskattade det. Hur visade han det? jo, för han brottade ner mig tillsammans med min lillasyster, HAHA. jag blev ägd tror jag. Min lillasyster på 6 år, är starkare än mig. måste börja träna.. :p
tänkte ut med ubbe sen vid 9 nån gång, ta en promenad runt ica bara. skitkallt ute, snön kommer nog vilken sekund som helst. mina lår domnade bort näär jag var ute och fötterna blev som stora isbitar.
är och galen klockan 8, blir till och kolla på det, och klockan 9 är det pojkvänsakademin, brukar inte kolla på det. Har gjort det några enstaka gånger, men rätt kul faktiskt. Vad ska man säga? killar är svin! ;)


Kommentarer
Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3

Lycka till i tävlingen =) Kramis



Blogg: http://yarp.blogg.se/
2011-12-06 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0