kvällsbloggning

har ingen ork att blogga egenltigen, men vad gör man inte för er? Kollar på Du Är Vad Du Äter och det började precis efter pausen igen. Kom väl hem omkring 8 från mammas jobb. Det gick bra. Fick en paradis-ask (choklad) av mammas chef för att jag varit så duktig! :d Är helt slut i hela kroppen nu, vill bara sova. Blir tidigt i säng ikväll. Ska ju upp rätt tidigt, eller njaa. 8, halv 9 någon gång. Ska ju till skolan EN lektion.. matte-provet, men det går nog bra! (: Ska försöka hinna skriva ut min kärleksbok på  samma gång så jag inte ligger så mycket efter i det, antar dom andra gör det efter rasten, men då har jag ju redan gått hem. saknar skolan, saknar min roliga klass. älskar min klass! Känner mig trygg, den är faktiskt riktigt bra. 11 personer som jag alla tycker bra om! Grym klass, verkligen! =)
Vi hörs imorgon, kommentera gärna, bara skoj! :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0