julkalendern?

har julkalendern börjat nu? såg på reklamen att det var något med tjuvar. vågar barn verkligen se sånt? själv skulle jag tyckt det var lite småläskigt om jag var 3,4 år.. men, jag antar att det inte är så läskigt eftersom de booorde ha anpassat sig för barn, om de inte fick för sig att även ungdomar och vuxna kollar .. you never know (:
åh jag bara älskar mitt nya linne jag har köpt! svart, rätt stort och pösigt, står med guldig text GO ON, skitsnygg. LOOOOVE IT! + att den passar nu liksom, när jag måste kämpa mig igenom detta kaoos/helvete. oupps, ett fult ord, men vet ni? min blogg, mitt språk, mitt val :d
Tror en klasskompis kommer förbi med lite saker sen efter 3, riktigt schysst att någon går förbi och lämnar det, uppskattar det sjukt mycket bara så ni vet. jättesnällt, tack alla! (:

Kommentarer
Mamma i Stan

Hej,



ville bara titta in och säga att det är kul att du är med och tävlar om biljetter till Disney on Ice på min blogg.



ha en fin jul!

Mvh Mamma i Stan



Blogg: http://blogg.mama.nu/mammaistan/
2011-12-01 @ 14:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0