HOLA!

Ja, jag lever fortfarande. Hehe, förlåt för dålig uppdatering, men haft lite att göra. Var på utvecklingssamtal idag ju, gick bra. Kändes bra, har satt upp mål och dem ska jag nå iallafall innan jag går ut 9:an och THAT's IT. finns inga undantag, SKA klara dom punkt slut. Höga krav jag vet, men det behöver jag för att pusha mig själv och få en bra utbildning, ska ju bli djursköterska så lär ju ändå ha rätt bra.
Sitter just nu och kollar på Masterchef eller vad skiten heter. Man blir lite sugen faktiskt, de lagar något kött. Ser rätt gott ut, haha. gud så elaka dom är mot dom som inte har gjort bra mat eller ja, äcklig skit som dem själva säger det. visst det kanske inte är gott, men lite shchyssta kan dom väl va..? eller..?
har jobbat lite No, lite Matte och ja, lite allt möjligt. Har hunnit äta någon fruktårta också som tony hade köpt, för vet ni vad? mamma fyller år idag, 36! =) Grattis till henne. Gav henne en glaskub med hennes... vaffan heter det? När man är vattuman, skyytte, jungfru, tvillingar eller nåt? Gud jag tappade ordet. Vad heter det?! Kärntecken? haha vad sjukt att jag bara glömde vad det hette! snälla nån, vad heter det?! :o
Ska kolla tv nu, tror jag ska läsa lite också. Behöver det. tror det hjälper mig att slappna av lite, eller så gosar jag bara med min älskade hund. funkar det med, faktiskt ännu bättre. älskar den lilla grisen.
vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0