Hej!

Fredagsmorgon och jag klev upp 8 idag. Ska ju på en lektion i skolan MATTEPROVET klockan tjugo över 9! Som ni kanske vet bor jag max 500 meter från skolan, haha så det går på 2 minuter att gå dit (:
Ska hinna ut med ubbe innan den också så ska fixa det när ja skrivit klart detta inlägg. Är suuuperexcited idag! ska bli så sjukt kul att komma tillbaka till skolan även om det bara är en lektion. Men jag har ju vart borta 2 veckor nu och hoppas verkligen jag får börja snart! Bara att be för allt vad man är värd att man får börja på tisdag. Måndag ska jag ju till doktorn så då blir det inget. Sen den veckan (nästa) vecka är det pappas vecka.. Få se hur det går. Han kan inte laga mat och jag kan/orkar inte laga mat. Visst, alla kan ju laga korv/köttbullar, men man  kan inte leva på det. Men som tur är har jag min älskade mamma som skrivit en inköpslista och veckolista, vad vi ska äta på mån, tis, ons, osv. :) Så henne ringer jag om jag behöver hjälp, + att vi har 43 dammiga kokböcker, och varför är dom dammiga? jo för att vi inte lagar mat hos pappa, vi brukar inte äta där! ;) Aja, ska ut med Ubbe nu, så vi hörs! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0