duktig man kan vara

skulle öppna kylskåpet och vips flög en skruv av.. hmm, jag blev osäker så stängde kylen och då ramlade dörren av. visste inte om jag skulle skratta eller gråta..
mamma och tony va rpå jobbet, och jag ensam hemma. lyckat.. plockade ut sakerna i kylskåpsdörren för att det skulle bli lättare att sätta tillbaka den. 4 grannar kom in och skulle hjälpa mig, men något hade gått sönder så de kunde bara sätta tillbaka det tills tony eller mamma kom hem och ringde jouren eller vad mamma snackade om, haha.. men sen när de satt tillbakka dörrjäveln stod ju mjök, grädde och allt sånt på bordet o ba suuuuuck. fick lägga allt i en kylväska med kylklampar i och ställde ut på ballkongen.. HAHAH, DAGENS FAIL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0